vrijdag, maart 19, 2010

Sex on the beach!

Mijn kraag staat omhoog. M'n lange blonde krullen verstop ik in mijn jas. Het is half 1 's nachts als ik over ons gehucht naar huis loop. Ik geniet weer van de lampjes in de bergen en het uitzicht over ons mooie Heuvelland.
Ik snuif de boerenlucht op. Wat is dit heerlijk een wandeling. Het regent heel zachtjes, dat maakt me helemaal niets uit.
Ik zou heel even naar de verjaardag van de buurman gaan. Een uurtje maar. Inmiddels ben ik dikke 4 uur en 4 "sex on the beach"momenten verder.
Nee nee ik lig op deze 1e redelijk aangename nacht niet op het strand. Ik heb gesnoept van een hele lekkere cocktail(s) genaamd: sex on the beach. Die kwam alleen een beetje hard aan: De buurvrouw riep: Es ... je "loenscht"!(in het nederlands: je kijkt scheel). Dat was voor mij de tijd om naar huis te gaan.
Onderweg zorg ik ervoor dat de andere buv (buv Linda)nog even wakker geschud word. Ik maak een plaspauze en vervolg mijn weg naar huis. In mijn hoofd schieten allerlei gedachten door elkaar heen. Gedachten waar ik de komende tijd iets mee moet gaan doen.
Vannacht niet meer. Ik loop langzaam verder richting mijn bed.
Ik heb een leuke avond gehad. Leuke gesprekken en lekkere cocktails.
Ik heb weer een geluksmoment.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je had gerust kunnen blijven, misschien had je na nog een paar sex on the beach weer "gewoon" gekeken ;)

Hmmm en de flessen staan nog in de koeling, dus ....

groetjes van HHouse

20 maart, 2010 15:12  
Anonymous Anoniem said...

he schatke,voor het eerst lees ik eens wat. heb mijn hyves blogje ook weer geplaatst xxx gonnie

21 maart, 2010 14:58  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us