donderdag, februari 25, 2010

Ons jaarlijkse grooms- en rijdersfeestje.

Het begint traditie te worden. Het was alweer de 3e groomsparty.
Een echte groomsparty is het niet meer. Er waren genoeg rijders aanwezig.
Wat een feest daar in Liessel.
Zaterdag rond het avonduur verzamelden we ons boven de stallen van Team Aarts.
Marscha hadden alles goed voor elkaar. (Of moet ik zeggen Ingrid???)
Vanaf een uur of 5 druppelde iedereen binnen.
We maakte kennis met Loekie de nieuwe vriendin van Edje en ook Manon had haar nieuwe vlam meegenomen.
Gezamenlijk werden er frietjes gegeten en kletsten we honderduit. Als wij op stap gaan is een goeie bodem geen overbodige luxe.
De tijd ging rap en net op de valreep kwamen Carlo en Monique binnen. Tijd om naar de Koets in Deurne te gaan.
Toepasselijk kroeg voor ons paardenmensen.
Drankje, dansje, zingen en … Schaatsen kijken.
De foto’s geven een duidelijker beeld. KLIK HIER VOOR ALLE FOTO'S. (De slide bevat 19 foto's van de 150)


Marscha had geregeld dat we om 3 uur door de taxi netjes werden thuis gebracht.
En eindelijk was het zover: “DE AFTERPARTY BIJ AARTS!!!“
(Dit zinnetje roepen we het hele jaar als we op de wedstrijden op stap zijn geweest; Marscha roept dan altijd: NEEEEE!!! ONS PAP MOET SLAPEN!)

Tegen de ochtend(??) gingen we slapen. De eerste keer dit jaar in de sleurhut die manlief tot 30 graden had opgestookt. Het leek wel een sauna. Natuurlijk ook omdat we allemaal (Shirley en Joey sliepen bij ons) de dikke pyjama aan hadden getrokken. (Wat ben ik nog steeds superblij met ons sleurhutje!!)

’s Morgens om half 11 sloten we af met een gezamenlijk ontbijt.
Loekie de vriendin van Edje kwam als laatste de trap op en riep met een vrolijke glimlach: “WAT WAS DAT EEN GEZELLIG FEESTJE GISTEREN!!”
Dat gaat komend seizoen dus helemaal goed komen met haar!
De "nieuwelingen" hebben het feestje goed overleefd. :)


Marscha bedankt voor het organiseren.
Menvriendjes en -vriendinnetjes hartstikke bedankt voor de gezelligheid!

Ik verheug me weer op de wedstrijden!





NB: Weet iemand hoe dat “fireball”drankje heet??? Dan ga ik een fles bestellen voor komend seizoen!

2 Comments:

Anonymous Lotte said...

B.J. ;) Tenminste dat zei de leuke barman tegen mij...

26 februari, 2010 03:07  
Blogger Jewel said...

Hee Lotte,

Ik heb inmiddels al gegoogle.
BJ betekent blowjob. OMG!!!!
Ben er nog niet achter waar ik hem kan halen. Maar ik ga research doen. hahaha
Hij was idd ergg "leuk

26 februari, 2010 03:32  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us