donderdag, maart 18, 2010

Het is zeker!!!!


Rowwen Hèze komt naar CAS. Ik kreeg vandaag in een sms al bericht hierover. Maar dat het 100 % is, wist ik op dat moment niet. Kon ook verder niet op onderzoek uit gaan, want ik zat bij de brandweer vandaag voor de BHV herhalingsles. Vanavond kwam Caro haar post op halen en daar lag dit kaartje van Blof tussen. Dat wordt dus feesten!!! In mijn gedachten zie ik ons al samen met onze festivalvriendjes Ruud en Arie op de Dam staan hossen. Nog geen 100 dagen meer!

2 Comments:

Blogger Naomi said...

:D :D :D :D :D :D :D :D

haha, mn moeder smste t me gistere dooor, ik helemaal blij door de school t rennen. haha

haha,
liefsX

19 maart, 2010 16:01  
Anonymous Anoniem said...

ze had mij en lonne ook gesmst! Geweldig eh~~?????
We gaan er weer wat leuks van maken!
dikke kusssss
es

19 maart, 2010 16:55  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us