vrijdag, maart 05, 2010

Mijn kleine zusje


Vaste lezers van deze blog weten hoe dol ik ben op mijn zusje.
En mijn zusje op mij.
Het voelt vaak alsof we een tweeling zijn.
Ik vind het zo lief wat ze over me geschreven heeft:

(ik publiceer het hier voor de mensen die haar hyvesblog niet kunnen lezen en dit graag willen lezen; Voor de meeste van jullie zal het dubbel zijn omdat deze blog aan mijn hyvesblog gekoppeld is)

Hallo Allemaal,

Vandaag ben ik me meer en meer bewust geworden van het feit dat ik een hele bijzondere zus heb.

Ze straalde.... als een zonnestraal. Ze had namelijk een "stoute dag" gehad.
Woensdag is haar vrije dag. Ze vult deze meestal zelf in. Toch bepalen allerlei factoren vaak hoe je die dag uiteindelijk doorbrengt.

Zij had vandaag geen was gedaan, geen strijk, geen ramen gelapt of andere voorspelbare klussen in huis.
Mijn zus heeft de hele dag lekker gedaan wat ze wilde... HEERLIJK!

Na alles wat zij al op haar pad heeft gehad en nog steeds krijgt bewonder ik haar doorzettingsvermogen en innerlijke kracht meer dan ooit.

Mijn zus maakt voor iedereen tijd. Helpt waar ze helpen kan en werkelijk waar NIKS is haar te veel.

Mijn zus is iemand die niet bang is om nieuwe dingen te proberen. Iemand die niet oordeelt.
Heerlijke taarten kan bakken en die heel erg creatief is.

Elk jaar op de huishoudbeurs voor we vreethal ingaan pakt ze mijn lenzenvloeistof en druppelt die ook in haar ogen... Ik moet altijd lachen, want ze draagt helemaal geen lenzen. Zo is mijn zus.

Ik kan hier nog eindeloos dingen blijven opnoemen waarom ik zo blij ben met haar.

Mijn zus is mijn grote voorbeeld, mijn hartsvriendin, de allerliefste, dapperste, zorgzaamste en mooiste persoon die ik ken. Zonder haar zou mijn leven zo anders zijn.

Mijn zus is mijn zonnestraal... ik ben blij dat zij er is.

Liefs Lonne

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo kan Jorrith altijd lezen hoe dol zijn tante op zijn mamma is!

05 maart, 2010 14:06  
Anonymous Inie said...

wow....

08 maart, 2010 02:27  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us