maandag, februari 08, 2010

Wat fijn!!

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Hartelijk bedankt voor alle lieve, spontane felicitaties via Facebook, Twitter, Hyves, SMS en de telefoon(Ook het telefoonje uit Hengeloooowww om half 3 in de nacht kon ik waarderen :).)

Dankjewel voor alle lieve kussen en knuffels die ik zaterdag in Heerlen vooraf het RH concert mocht ontvangen.
Kees en Elly dankjewel voor het kleine kadootje. Klein gebaar; groot plezier. Ik vind het heeeeeel lief.
Nancy: Thanks dat je de melige acties van Peetje en mij kon waarderen. Volgende keer zullen we ons beter gedragen (tenzij jij gaat meedoen hihi)

De mensen die zaterdag en zondag op ons feestje zijn geweest: Thanks voor de cadeautjes en "for being there!"
Peetje en Joost: Dankjewel voor heel het weekend gezelligheid!
Lonne voor alle hulp!

Ik had een super verjaardagsweekend!

2 Comments:

Blogger rowwen Kees said...

Graag gedaan, klein gebaar met veel gevoel.
Groetjes en liefs, Kees en Elly.

09 februari, 2010 00:31  
Anonymous Anoniem said...

Geen Dank Es, het was voor ons meer dan geweldig dat we erbij mochten zijn!!!!!!! Dank jullie wel voor de gastvrijheid!!!!

Liefffffffffs Peet en Joost

09 februari, 2010 01:24  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us