woensdag, januari 27, 2010

Grote wens


Zal onze wens in vervulling gaan??????
Wat is onze wens? Ons bandje aan de kust!! Nee niet Blof. Rowwen Hèze!!
Spelen zij dit jaar vanaf dit podium van deze locatie??

Twitter de twitter:

rowwenruud @Peetje68 ze komen naar CAS !!!!!!!!! check de agenda

Jewelemb wwwwwwwwooooeeeeehoooeeeee...heb gelijk m'n zussie gebeld

rowwenruud @Jewelemb hahaa er staat : 25juni, wordt in april bekend gemaakt. naahjaa ken toch nie anders???

Peetje68 ik wil ook naar cas :)
Peetje68 @jewelemb serieus.?

Jewelemb @rowwenruud: is dit een grapje??????

Jewelemb CAS terrein ligt in zeeland niet in NB....

rowwenruud @Peetje68 oeioei is net uitverkocht....

Peetje68 Volgens mij worden we voor de gek gehouden?

rowwenruud @Jewelemb ik maak toch nooooit grapjes!?! staat regio brabant ja maarja maarja maarja

Jewelemb @rowwenruud: pestkop!!

Peetje68 @rowwenruud heb je er heel de ochtend over nagedacht hoe je ons op tilt kon krijgen? grrrr

Jewelemb ik heb het weekend incl 20 cocktails per dag van mijn zusje voor kerst gekregen....

rowwenruud @Peetje68 hoef ik nie over na te denken hoor! gaat van eiges. wat is er anders te doen de 25e?

Jewelemb hahaha voor 10 min heb ik wel veel plezier gehad...

Peetje68 @jewelemb dat wel :)

Peetje68 @rowwenruud zal overal van alles te doen zijn de 25e juni dus ben erg benieuwd en mijn agenda is nog leeg dus ik kan alle kanten op :)



Staat Rowwen Hèze dit jaar op deze poster vermeld??????????
We shall see!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us