woensdag, februari 03, 2010

Geluk


Misschien zijn er mensen die denken: Wat overdreven: komt zij weer met haar slingers in het leven en de lieve mensen om haar heen.
Ik moet bekennen dat ik het echt zo voel. Na de kleine dalletjes voel ik me gewoon heel gelukkig. Ben ik dankbaar voor het leven zoals het is. Blij en dankbaar voor en met alle leuke dingen. Dankbaar voor de lessen die ik hier in dit leven leer. Ook al zijn dat soms geen leuke dingen.
Gelukkig met de mensen om me heen.
Ik laat me niet meer snel gek maken met dingen. Accepteer de dingen zoals ze zijn. Respecteer ieder zoals hij is. Dat voelt gewoon goed en dan voel ik een gloed van geluk.
Dat gevoel krijg ik ook als ik in de auto zit en de zonsopgang zie, ik de reeën in het veld zie staan. Een grappig of lief telefoontje, sms of mailtje en nog van een heleboel andere kleine en grote dingen.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us