vrijdag, januari 29, 2010

Een VVZ (= een voorbeeldige vorige zondag)

Laatste dagen mag ik niet klagen.
Het is gewoon een super lief voorbeeldig kind.
Zaterdag naar de kinderzitting. Hij vond het helemaal geweldig. "Mamma, ik vond vandaag een heeeeeeele leuke dag!"
Zondag stond hij zonder te mokken op. Heel even had ik Joyke op zijn bed gezet om Jorrith wakker te maken. Hij schrok wakker maar lachte toen Joyke hem aankeek.
Om half 10 moesten we bij de Moorsjes in Eygelshoven zijn. Manlief vertrok met de heren naar de Herrezietzung. Jorrith en ik vertrokken met de dames naar "Bie de Tant" in Schinveld.(foto: dit was de krans toen we begonnen)

Ik ga gewoon eens een potje zitten opscheppen over mijn kleine menneke.
Na een kopje koffie begonnen we daar een mooi frisse tafelcreatie te maken. Jorrith die hielp mee. Na zo'n 1,5 uur waren we klaar en hielp hij mee opruimen: vloer vegen, rotzooi opruimen.
Jorrith ging met de dames mee wandelen terwijl ik(voelde me nog ziekjes) Marlie hielp de tafel te dekken voor de High Tea.
Na een dik half uur kwamen de wandelaars terug en hebben we zo'n kleine 3 uur genoten van heel veel lekkers. En Jorrith.... die at veel mee! Van zalmsandwiches tot toetjes. Tussendoor kwamen de schrijfspulletjes op tafel of zat hij met de MP3 euhmmm 4(Neeeee mammaaaaa het is een MP4 geen MP3) op de oren aan tafel.
Af en toe liep ie eens rond, warmde hij zijn handen bij de kachel.
Zoooo lief.

Rond het avonduur waren we weer bij de Moorsjes thuis en moesten we op Jeroen wachten. Heeft ie een heel moment geWiid(is dat een werkwoord???)en hebben we samen met z'n 3-en aan de keukentafel zitten kleiƫn met de klei die hij van Rick (van Bie de Tant) had gekregen.
Tja....het was een voorbeeldige gezellige zondag!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us