zondag, januari 31, 2010

De fout in


Heel fanatiek begon ik te tikken over 18 jaar geleden. Onze 1e RH concerten.
Blijkbaar ben ik toch wat stukjes kwijt.
Misschien niet gek. Ik ben ook bijna 36 joar!!!
Deze foto is de 1e foto samen met de band. Links vooraan in de rolstoel zit Wendy.
Wendy hebben we die avond ontmoet en we zijn elkaar nog vaak tegen gekomen bij concerten. Ook reden we soms even naar nieuwstadt om haar te bezoeken.
In 24 januari 1999 is ze plotseling gestorven. Ze ligt in Kerkrade begraven. Zelf ben ik daar niet meer geweest, maar mamma en Jorrith bezoeken wel eens haar graf.(als ze een kaarsje in de kapel vd kerk gaan aansteken) Jorrith komt dan thuis en verteld dat hij bij Wendy is geweest. Hij kent haar alleen van de foto. (Of misschien uit een vorig leven???)
Enfin. Voor mezelf wil ik even vastleggen:
1 Susteren
2 Nieuwstadt
3 Reuver
4 Sporthal sittard
5 Rodahal Kerkrade
de 5 eerste concerten. (uit het goede geheugen van Lonne)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us