woensdag, februari 03, 2010

Hieperdepiep


Tis neet te zeen, maar 't is bienoa woar...

Nog ff en we zijn 35 en 36 joar!!!
Heel even was ik de tel kwijt van mijn eigen leeftijd. Waarschijnlijk omdat ik vorig jaar niets heb kunnen vieren.
Dit jaar is dat anders.
Vieren we 2 dagen.
Mijn verjaardag wordt opgevrolijkt door een optreden van "ons" bandje. Dit jaar kan ik zeggen: Rowwen Hèze komt op mijn verjaardag spelen.
Zelf heb ik er heel veel zin in. Dit komt omdat ik met de mensen ga, die ik lief heb. Pappa en mamma, Lonne en Carolien gaan mee. Peetje met vriend komen naar het zuiden. Mijn collega Astrid is in het theater van de partij. Zondag houden Lonne en ik de verjaardag samen. Wel zo makkelijk. Vanaf 15 uur staat de koffie met vlaai klaar en zijn al onze vriendjes en vriendinnetjes welkom om te komen.
Ik vind het echt niet erg om ouder te worden.
Het leven is echt een feest. LALALALALA Dit weekend hang ik mijn eigen slingers op!

1 Comments:

Blogger Naomi said...

heeeel veel plezier Esje!
Vind het toch wel jammer dat ik niet mee kan, maar de volgende x hoop ik dat ik weer mee kan, haha.

alvast een fijne verjaardag!
liefs Naomi
xxxx

03 februari, 2010 15:50  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us