dinsdag, juni 23, 2009

Schoolreisje

Het jaarlijkse schoolreisje is vandaag. Jorrith maakte het erg spannend. Hij moest van mij zijn boterham met kaas opeten en dat weigerde hij. Dus dreigde ik hem naar de zustertjes te brengen. Zeker nadat hij begon te kokhalzen. Toen ik in de oprit van het klooster stond, kon hij zijn boterham opeens wel snel opeten. Op school aangekomen vertelde ik de juf wat er gebeurd was en vroeg haar mij te bellen als Jorrith zijn boterhammen weigert te eten. De mamma's die er zaten moesten lachen om mijn verhaal. Eén mamma herkende zich wel. Als 1 van de 4 kids niet wil slapen, rijden zij naar de paterabdij in Mamelis. In het donker die laan omhoog rijden maakt indruk. Goede tip! Dat ga ik ook uitproberen als ie weer eens niet wilt slapen. Maar goed...het schoolreisje kon voor Jorrith toch doorgaan en samen met wat andere pappa's en mamma's zwaaide we de kids uit.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat ben jij een heks van een moeder zeg. het arme ventje zo bang te maken.

Wacht maar, ik zal hem wel eens wat streken leren....

04 juli, 2009 09:14  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us