dinsdag, oktober 28, 2008

Toertje Heuvelland


Wie verzint het??? Vast mannen die daar achter zitten. Houden geen rekening met drukke werkende vrouwen in het Heuvelland.
Al 2 maanden werken ze aan een turbo rotonde bij Mamelis. Zodoende moest ik omrijden over Wahlwiller of door de Biesweg richting Nyswiller(de veldweg achterom)rijden.
Nu hebben ze bedacht ook gelijk de weg in Nyswiller te renoveren en dus is een stuk doorgaande weg hermetisch afgesloten. Via partij/Wittem rijdt ik naar Eys. Daar neem ik de toeristenweg naar Trintelen en over de Minglersborg ga ik via Ubachsberg de Daelstraat af richting Heerlen. Achter Welterhof kom ik dan uit en via de HogeSchoolZuid kom ik dan in Heerlen Centrum.

Bij mooi weer is het nog niet eens zo vervelend rijden. Ik geniet van het herfstlandschap om me heen.

Bij regen ziet het er treuriger uit en omdat ik altijd laat ben erger ik me de hele weg... aan mezelf. Vandaag was dat tot aan het stoplicht. In mijn spiegel kijk ik naar de auto achter met 2 verschillende heren erin. Een saai-uitziende-oudere meneer met een nors gezicht zit naast een jong-lachende bestuurder. De bestuurder heeft zo'n smile op zijn gezicht, dat ik mezelf erop betrap dat ik er spontaan van in de lach schiet.
Ja... Al regent het nog zo hard... een lach laat de zon weer effekes schijnen.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us