zaterdag, september 27, 2008

Wat ik heb????

Griep, keelontsteking, koorts...
Met andere woorden ik ben kei beroerd. Voel me lamlendig.(op z'n limburgs gezegd)
Eigenlijk begon het al een zo'n 3-4 weken geleden. In de avond was ik helemaal uitgeteld. Waar ik normaal nog van hot naar her sprong, dingetjes regelde, wasje draaide enz enz... ging ik nu vaker met Jorrith naar boven. Gewoon plat en geen gezeik aan mijn hoofd omdat mijn lichaam niet vooruit te branden was. Wel balend van mezelf want ik wilde nog zoveel doen.
Afgelopen dinsdag voelde ik me al niet zo lekker en woensdag was het prijs. Donderdag en vrijdag nog erger. Manlief is alleen naar de wedstrijd in Deurne moeten rijden. Team Houten moet het zonder Esje doen. Balen: de laatste wedstrijd van het jaar MET ZON. Het weer is heerlijk.
In Deurne zou de afterparty eindelijk bij Marscha zijn. Ik zou foto's maken van de caravan om die op Marktplaats te zetten. Ik wilde zoveel... en nu lig ik hier.
Braaf slik ik mijn tabletjes, neem ik mijn poeders en snoep ik van de zuigtabletten en de hoestdrankjes. Een half uurtje op.... een uurtje op om daarna weer hondsberoerd op bed te liggen.
Ik troost me met de gedachte: Er zijn ergere dingen in het leven.
Het zal wel over gaan.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Watje

28 september, 2008 10:54  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us