vrijdag, oktober 17, 2008

Hier zijn we weer…

Inmiddels 20 dagen verder.
Inmiddels ben ik weer beter
Inmiddels ook weer terug van een lang weekend Renesse
Waar ik samen met mamma, Lonne en Jorrith gezellige dagen heb gehad
Waar het zo stormde dat we niet op paardenkamp konden (was te gevaarlijk om met de paarden op transport te gaan)
Waar ik wel gezwommen en geshopt heb.
Waar ik eindelijk eens leuke leren laarzen voor mijn benen gevonden heb
Eigenlijk had ik al 2 paar schoenen en een paar rubber laarzen gekocht die week
Eigenlijk had ik ook op het Nederlands kampioenschap willen gaan kijken naar Shirley
Eigenlijk had ik geen zin om door de modderblup te lopen en is Jeroen alleen gegaan.
Zo genoot ik liever van een heerlijke uitwaaistrandwandeling met Jorrith
En genoot ik het lekkere eten en het samen zijn met m’n familie
Ik genoot gewoon van de relaxte sfeer die ik over mij heen kreeg
Zo mocht ik maandag weer gaan werken
Mocht ik dinsdag met mijn werk/team en 50 vrijwilligers naar de Zoo in Antwerpen
Mocht ik donderdag foto’s maken en meehelpen met een speciale opschoonactie die ons team in Heerlen Centrum had georganiseerd
Samen met hun 3 kids kwamen Jos en Angelique voor een weekend vakantie
Samen met hun 2 pony’s logeerde ze in de wei
Samen maakte de dames te paard een rit door het bos en gingen de heren met de koets ijs eten in Epen
Samen met Jos spande Jeroen zondag de pony’s voor de 1e keer in het vierspan
Samen bakte ik met de kids een appeltaart en maakte we een pan spaghetti
Samen hadden we een heeeel leuk gezellig weekend.
O ja… Zaterdagavond was ik te vinden in Heerlerheide voor een Rowwen Hèze-optreden
Weet je…. Het was vorige week (de 9e) 16 !!!!!!! jaar geleden dat we voor het eerst naar een optreden van Rowwen Hèze gingen
Ennnnn….. Ik had van te voren niet veel zin… maar het is een leuke gezellige avond geworden.

Inmiddels is het s’avonds al vroeg donker
Inmiddels heeft Jorrith de week herfstvakantie er bijna opzitten
Inmiddels is mijn drukke werkweek ook weer voorbij

Dit weekend gaan we met ons clubje “Ut Limburgs tuug” vergaderen en eten. (of is het eten en vergaderen)
Dit weekend ga ik na lange tijd, weer eens eten en drinken bij Sausolitho’s in Aken( of is het drinken en eten?)
Dit weekend viert Noami haar verjaardag.
Dit weekend gaan we met ons span naar de paardenzegening
Dit weekend moet ik ons huisje poetsen en ook mijn auto schoonmaken
Dit weekend wil ik beginnen met het pimpen van mij RH fiets

Over een aantal weekenden gaan we weer naar America voor het slotconcert van RH
Over een weekend hebben we het Rekenkameruitje…
Tot zover!!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je hebt het heus niet zo druk als ik hoor

20 oktober, 2008 00:02  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us