vrijdag, oktober 17, 2008

Gewaarschuwd


Woensdagmorgen.
Ik reed bij Baneheide de provinciale weg op richting autobaan.
Helemaal niet hard omdat er veel verkeer voor me zat.
Aan de andere kant van groenstrook bij het tegemoetkomende verkeer, zie ik een vrachtwagen met z’n lichten knipperen.
Even later zie ik aan de ene kant van de weg de auto van de politie achter de struiken staan
Aan de andere kant staat de flitsapparatuur.
Nu rijd ik altijd wel de toegestane snelheid. En veel harder kon ik niet omdat het verkeer voor me ook gewaarschuwd werd.
Kon alleen maar denken: Wat fijn dat er mensen zijn die andere zo op die manier waarschuwen, want een bekeuring is zooooo zonde geld.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heeey lees het net allemaal
Tis wel fijn als mensen je ervoor waarschuwen, maar ik weet helaas ook hoeveel het kost nl 65 euries als ze je pakken als je iemand waarschuwd dat er een flitser staat.
heb het zelf ook es gedaan iemand waarschuwen en diegene zal meer geluk hebben gehad dan mij denk ik want ik werd er voor aangehouden en kreeg een boete

17 oktober, 2008 06:18  
Anonymous Anoniem said...

Ach soms moet je geluk hebben

20 oktober, 2008 13:12  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us