dinsdag, oktober 28, 2008

Teambuilding


Van de Wellerdag via het Welleruurtje naar de Wellerteambuilding.
Trintelen is voor mij geen onbekende plek. Zoals ik al schreef rij ik er dagelijk doorheen. Nu moest ik er stoppen. Vandaaruit ging het hele team naar het Wijngoed Fromberg in Ubachsberg. De meneer van het wijnhuis gaf een presentatie over het wijngoed. Genietend van een glasje wijn luisterde we vol interesse naar zijn verhaal. Na een uurtje luisteren kregen we een rondleiding en kwam ik erachter dat hier de Jackpagne van Jack Poels gevinificeerd gaat worden... (hahaha geen idee of dat zo goed geschreven is)
In verband met het naar huis rijden, kon ik mijn glaasje maar telkens half laten vullen.
Ik kan wel zeggen dat ik echt genoten heb op het wijngoed. Zo leuk vond ik het. Als aandenken kocht ik een fles champagne. Nee nee.... niet de Jackpagne die is nog niet verkrijgbaar (en is ook erg duur hoorde ik van Clootje)
De fles die ik gekocht had om tijdens het America-weekend te drinken heb ik geofferd aan de piloot van Stichting Hoogvliegers. Hoop dat hij er net zo van geniet als dat ik me erop verheug.
Natuurlijk kom ik nu dagelijks langs Fromberg. Dus voor die tijd ben ik er zeker nog een keertje geweest om een nieuwe fles te halen.

O ja... het was de teambuilding. Niet eens aangeschoten van de wijn, liepen we terug naar Mingersborg/Trintelen waar de boerengolfsticks klaar stonden.
Voor mij was het niet de eerste keer. Denk ook dat ik best kan zeggen dat ik goed in vorm was met het golven. De middag werd afgesloten met een BBQ ... Beetje koud voor de tijd van het jaar; Lekker was het wel.

Wat de foto's betreft kom alle eer toe aan mijn collega Marcel.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

i like......

30 oktober, 2008 02:57  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us