maandag, augustus 20, 2007

Wedstrijd Tilburg


Het was voor mij de laatste wedstrijd van dit jaar samen met Roel en Yvonne.
Net als vorig jaar was Tilburg weer een feestje.
De SCHROBBELÈRtent stond weer op.
Gezien ik een beetje ziekjes was, moet ik zeggen: het heeft me goed gedaan.
Ben alleen nog wat vermoeid.
Even in het kort:
* Vrijdag een feestje van korte duur
* Er liep een schrobbelèr-penspianist door de tent
* Manon en Carolien hebben lekker staan meeblèhren. Of hier te zien in mijn Tubes account
* Eindelijk nog eens 9 uur achter elkaar geslapen
* Het Tilburgse kruidenlikeurtje was echt goed voor mijn hoestje
* Yvonne was 4e in de dressuur
* Reed 12 strafpunten in de vaardigheid en zakte naar een 11e plaats.
* Roy stond samen met Fleur voor de 1e keer in het voorspan.
* Zaterdagmiddag ben ik samen met Eva en Jorrith naar Tilburg City gegaan.
* Met Eva even wezen shoppen terwijl Jorrith bij "opa Sjef" een fotolijstje maakte

* We aten een heerlijke maaltijd: krieltjes, sla met boursin en krapgebakke spekjes.
* De heren hadden er zuurvlees en gehaktballetjes in tomatensaus bij
* Na het eten kwam Peetje op bezoek en als dessert dronken we een Bailey.
* Peetje kwam foto's kopieren voor de nieuwe-nog-in-de-maak website
* Peetje ging nog even mee naar de tent
* Het liep zo uit de hand met drank; dat ze is moeten blijven slapen.
* Hoewel het feestje in de tent vroeg was afgelopen, lagen we toch nog ergggg laat in bed.
* De after-party was dit keer bij het team van 2span rijder Riny Rutjens in de vrachtwagen.
* O ja... mijn knuffelvriendje Yoni was er ook. Zijn foto's staan ook in het album erbij.


* Gezien ik nog 18 eieren kwijt moest; heeft Peetje eieren staan wokken in de sleurhut. (lees haar verslag hier)
* Eerst zonder boter, maar gelukkig kon ik bij Toon en Annie Jochems nog wat vet scoren. Hoewel ze al in bed lagen, heb ik ze gewoon uit bed gerammeld.... hihi
* Toon vond dit niet zo erg...
* Annie ook niet want die lag op de achtergrond in een deuk
* Carlo Vermeulen en meneer Rick gingen als laatste naar huis.
* Carlo wist niet dat Jeroen zo'n leuke vrouw had....hahaha
* De caravan was een grote zooi
* Peetje bleef slapen en dook bij Jorrith in het stapelbed. (tussen Jeroen en mij was geen plaats)
* Peet had een behoorlijke kater de volgende ochtend
* Om 1 uur moest het span weer klaarstaan voor de marathon
* Dit ging niet zonder slag en stoot
* Onderweg kwam ik veel feestgangers met een zwaar hoofd tegen.(2 soorten wijn???)
* Zelf was ik zo blond om van hindernis 4 naar 7 te lopen.
* Toen het span van Dirk in de hindernis zat hoorde ik dat Yvonne in 5 reed. WAAR STA IK DAN???? (oeps dat was dus hindernis 7)
* Hindernis 5 ging ZOOOOOOOOOOO snel.... ik heb het helaas niet kunnen filmen (voor de leken: tijdens de wedstrijd doe ik een poging om alle hindernissen voor Roel en Yvonne op band te zetten)
* Gelukkig finishte ze weer heelhuids
* Uiteindelijk is Martin van Veen NEDERLANDS KAMPIOEN geworden. (Proficiat, team VELA)
* Het team van John van Dorresteijn eindigde als 2e en zijn dus reserve kampioen!
* Die hebben meer geluk in de liefde... hihi (je kan niet overal de beste in zijn!)
* Ik heb geen idee waar wij geëindigd zijn. Maar het zal vast op www.hoefnet.nl staan!
* Rond 18.00 uur reden we richting onze heuvel in Zuidlimland.
Het slechte nieuws hebben jullie vast al gelezen!

Wil nog iemand de foto's zien>????? klik dan op de titel of HIER

Ik ga me klaarmaken voor het volgende feestje: de buurman is of wordt 60. En die geeft me toch een MEGA party!!!!!!

Hou het hier maar in de gaten....
Ik ga bijslapen

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Uhm ja, twee soorten wijn ja, klopt, maar of dat alleen de oorzaak was van de kater?? kan ook de hele mengelmoes zijn natuurlijk.....

21 augustus, 2007 05:03  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoorde het ook van iemand anders die ook witte wijn had gedronken. Ze had ook een behoorlijke kater.... hihi..
Ik had nergens last van. Bikkel eh!

21 augustus, 2007 06:14  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us