dinsdag, juli 31, 2007

CAI Beekbergen


(Dit had ik al geschreven in Beekbergen en in de titel vind je de link naar het eerste fotogedeelte)
Wat……een… weer-wat een weer-wat een weer -wat een weer-wat een weer!
Het verpest onze vakantie niet hoor. We vermaken ons best. Doordat we wat moesten gaan ruilen, zijn we gisteren weer even gaan shoppen in Amersfoort. Een hele mooie en leuke stad. Voor de bruiloft eind deze maand heb ik kleren gescoord. Jeroen zelfs ook. In Apeldoorn ga ik van de week voor Jorrith kijken.
Gisterenmiddag nadat de was klaarwas (die had zeker 3 uur!!!!! In de machine op de camping rondgedraaid) zijn we vertrokken van “de camping online”. Inmiddels staan we weer in Beekbergen op het wedstrijdterrein. Manlief heeft zijn eerste avond in de kantine erop zitten en loopt nu met “koppijn” rond. Vandaag (woensdag) staat de veterinaire keuring op het programma.
In de middag ben ik Apeldoorn in getrokken. Helemaal in mijn uppie heb ik wat winkels afgerend. Mijn favoriete schoenenwinkel had mijn favoriete merk niet meer. Half 6 moest ik terug zijn: de heren gingen verkennen. Na de terugkeer snel gegeten. Jeroen had gehoord dat SBS opnames kwam maken voor het weerbericht met Piet Paulusma. Om kwart over 8 moesten we ons verzamelen bij hindernis 6. Het hele opname gebeuren was in 10 minuten gedaan.
We stonden nog wat na te praten toen me inviel dat het wel leuk zou zijn Jorrith met Piet op de foto te zetten. Oma Marlies “loves bn-ers” en natuurlijk ook wel leuk om zo’n foto hier op de blog te zetten.
Sander zou het wel even regelen. Terwijl Piet nog wat “shotjes” stond te maken, gaf hij aan wel mee te willen werken. En zie hier het resultaat:
Terwijl ik die foto maakte, maakte de camera man opnames van mij. OOOOOO JEEEEEEEEE….. En jawel hoor: mensen die mij beetje kennen hebben me ’s avonds eruit gehaald.


Ondertussen had ik iedereen in mijn telefoon een bericht gestuurd van de opnames. We hebben er wel om kunnen lachen. Zeker met een paar glazen Bailey erbij. In de kantine was het erg gezellig ’s. De Bailey smaakte (zoals altijd) naar meer! Na 3 uur vond ik mijn bedje terug.
Donderdag was het voor de andere vroeg opstaan. Ik kon nog heel even blijven liggen. Jorrith was nog in een diepe slaap. De caravan beetje aan de kant doen. Jorrith laten liggen of mee nemen… dilemma… Damn … toch te laat bij de dressuur. Yvonne niet echt helemaal tevreden eindigt als 3e!!!!!!!! in het klassement. De beste Nederlander. Toch wel iets om beetje trots op te zijn.
Als hun in de middag de hindernissen gaan verkennen, fiets ik met Jorrith naar Beekbergen. En ja hoor… Eindelijk een paar schoenen voor mij en kleren voor Jorrith die hij met de bruiloft aan kan doen.
In de avond gaat het voor de afwisseling nog eens regenen en nadat we zijn gaan eten en ons klaarmaken om naar de grooms-party in het VIP paviljoen te gaan, barst de hemel helemaal los. Ik blijf in de caravan wachten tot het ergste voorbij is. Op de fiets bagger ik door de modder naar het VIP paviljoen waar iedereen al vol aan het feesten is. Het word een rosé-avond.(4 munten à 2 euri voor een Bailey kan bruintje niet .... opzuipen)
Om kwart over 1 worden we (door meneer Rick nog wel !!!) naar buiten gejaagd.

Kikki en ik kunnen het niet laten om op de X (het midden van de dressuurring) een plasje te leggen. (helaas helaas we werden betrapt door de security en hebben nu alleen een X foto! ); )
Vrijdag is de rustdag voor de 4span pony rijders. Na de rosé-avond kan ik heerlijk uitslapen. Knuffel nog wat met Jorrith in bed en de ochtend is bijna om als we aangekleed naar buiten gaan. Roel en Yvonne komen al terug van een ritje met de paarden en Jeroen zit aan de dressuurring te koekeloeren. De 4-span paarden-rubriek rijdt op vrijdag de dressuur. In de middag kijken en hangen we allemaal rond op het hoofdterrein. Natuurlijk moet de rest ook nog wat verkennen.
Jorrith rent wat rond met zijn vriendinnen Eve en Lianne en bezoekt op zijn quad zijn kleine vriendin Carmen.

Tis echt een beetje een rustdag: we gaan niet op stap!
Ik heb Lotte gecharterd om het verhaaltje van de zaterdag en de zondag te maken. Nog geduld dus!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us