vrijdag, augustus 10, 2007

Als ik haar toch niet had....



Ook Clootje krijgt een ere-plaatsje op mijn blogje.
Ze is al vaker mijn steun en toeverlaat geweest.
Nu neemt ze ook nog een stukje "denk aan" over.
Als ik haar toch niet had:
Dan had ik nu geen kaartjes voor het slotconcert van Rowwen Hèze in America
en hadden we ergens buiten in het veld moeten slapen: Ze heeft op de valreep het laatste 4 persoonshuisje in Centreparcs geboekt.

Ere die ere toe komt...

We 'zuipen' erop in Americaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ennnn esther geeft een rondje..... lalalalalalal

10 augustus, 2007 09:52  
Anonymous Anoniem said...

Esther geeft nooit een rondje..

11 augustus, 2007 04:02  
Anonymous Anoniem said...

aaaah , je had altijd bij ons in het huisje kunnen slapen hoor, een bed is tenslotte zo gemaakt he Es?

Maar alles is weer op zijn pootjes terrecht gekomen.....

America, wees maar weer voorbereid, we zijn er al weer helemaal klaar voor hoor......

Peetje

11 augustus, 2007 10:15  
Blogger Just Me & Myself said...

Bloos... Dank je wel sjattepoemel!

Maar uhm Peetje: waren hadden Erwin, Lonne en ik dan moeten slapen???

Hahahaa!!

15 augustus, 2007 01:26  
Anonymous Anoniem said...

Nou waar er 6 kunnen slapen, kunnen er vast ook 9 slapen hoor.....gewoon kwestie van stapelen toch?

Maar uhm, zou het wel goed gaan met die kaartjes??????

22 augustus, 2007 05:32  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us