zondag, augustus 05, 2007

De week in het kort!

MAANDAG


Maandag nog lekker één dagje vrij om de boel een beetje op te ruimen. 's Avonds toen ik naar ilona wilde gaan, werd er geroepen dat Asta de hond het bevallen was. Wat begon met 1 puppy eindigde in totaal met 8 stuks.

Veel te laat kwam ik bij Lonne aan. Tim en zijn vriend waren er ook. Tim heeft ons bij volle maan de haren geknipt. Maan-energie is goed voor de haren. Dat proberen we nu uit.

DINSDAG
Nicol van Zilco-tuigen komt de koets en tuig van Francien en Steven brengen: Ze gaat naar huis met de papieren van Maaike. Jippie een nieuw goed tehuis voor Maaike!
WOENSDAG
Mijn RH(SL) vriendin Peetje komt langs voor een bezoekje. (Kijk ook op de SL-weblog. ) Na ff bijkletsen en boodschapjes halen, maakt Peetje een ritje met manlief met de koets. Daarna eten we met z'n allen buiten een geinproviceerde italiaanse maaltijd.

Na het eten ga ik met Peetje bij Erwin en Clootje langs. Lekker een rosé-tje drinken en bijkletsen.
Als we thuiskomen duiken we beiden nog even online. Peetje op de vaste pc en ik op de laptop.

Donderdag sla ik ff over.
VRIJDAG
Vrijdag overdag gewerkt. Hard gewerkt.Om 3 uur belt Lonne:"Es, Gaan we naar Rowwen Hèze in Kelpen??".
Na wat overleggen en regelen zit ik om half 10 fris en monter in de auto om Lonne te halen. In Kelpen staat naast het café een kleine feesttent. We halen herinneringen op, uit de goeie oude tijd. Zeker Lonne heeft speciale herinneringen aan Kelpen.
We zijn goed en wel 10 minuten binnen als de gordijnen open gaan en Rowwen Hèze begint te spelen. Zo'n lekker gevoel... Dat had ik even nodig. Samen met Peetje en naast Kees en Elly hos ik heen en weer in de mensenmassa. Anderhalf uur lijkt achteraf wel 10 minuten.

Na afloop nog even snel een drankje en dan weer richting het zuiden.
Lonne heeft nog kippepootjes. Samen peuzelen wie op ... net als vanouds...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Es,
ja leuk hoor de foto's, en nogmaals, heb het vreselijk naar mijn zin gehad bij jullie....Nogmaals Bedankt voor alles!
En heb alweer een hele goede reden gevonden om snel terug te komen...... dus uhm.....Jeroen... Mag ik dan weer mee met de koets?

Peetje xxx

07 augustus, 2007 05:28  
Anonymous Anoniem said...

Hey Es,
1993 lijkt zooo lang gelden.. is het natuurlijk ook. Maar Kelpen was idd als vanouds... ERRRUGGG gezellig. Moeten we vaker doen.

xxxx lonne

08 augustus, 2007 01:25  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us