donderdag, augustus 23, 2007

Nog 2 nachtjes slapen

Clootje schreef van de week nog 4 nachtjes.
Inmiddels zijn het nog maar 2 nachtjes.
Ik zal het maar vertellen: We hebben dan een feestje bij de buurman in de tuin.
Tuin? Zeg maar eerder in de wei... (Had ons bandje daar niet eens een cd naar genoemd????)
Op de plaats waar onze relatie 7 jaar geleden door de pater wordt ingezegend staat nu een groot feestpaviljoen. Het uitzicht geeft een blik over voor mij één van de mooiste plekjes van Nederland.
Vaker heb ik bij de buurvrouw in de wei gezeten; alleen of met zijn tweeën. (Ja toen zat er meer romantiek in de relatie)

Zaterdag is er dus groot feest. En zoals Clootje al meldde: De dag erna zullen we groot verslag uitbrengen en natuurlijk (ons kennende) weer met heeeel veel foto's.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En wie is er weer niet uitgenodigd?

23 augustus, 2007 10:16  
Anonymous Anoniem said...

Nee, ik ook nie, maar tis ook een feestje van de buurman, Snap best dat Es ons nie uit kon nodigen..... xxx

23 augustus, 2007 13:50  
Anonymous Anoniem said...

van je "vrienden"moet je het hebben zeggen ze dan

24 augustus, 2007 04:48  
Blogger Jewel said...

Ik heb een vriend eh: in tijd van nood geeft hij niet thuis... fijne "vriend" is dath eh! Die leert me dat!

24 augustus, 2007 07:09  
Anonymous Anoniem said...

Ach, het kan dan wel gezellig zijn geweest, maar zo gezellig als toen op het tuinfeest met de bierpresentatie van Gulpen, kan het nooit geweest zijn. Dat was pas een keigaaf feest. Dus dat ik dan nu niet ben uitgenodigd door mijn vrienden is dan jammer maar helaas. Of niet Peetje?

26 augustus, 2007 10:51  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us