zaterdag, augustus 25, 2007

Het is zover!!!!

Geen nachtje slapen!
We maken ons op voor het feestje van de buurman vanmiddag!
Gisteren ben ik met mijn eigen ogen een kijkje gaan nemen in het feestpaviljoen. En het is mooi!!!!!!!!!!!! Een feestpaviljoen met door-kijk-wanden zodat iedereen zicht heeft op het heuvelland.
Een van de mooiste plekjes van Nederland. Ik woon hier al 11 jaar en geniet er nog steeds van.
Later laat ik jullie meegenieten. (ik deel graag, dat weten jullie)

Zojuist heb ik voor Lonne het kaartje voor het RH concert in America voor de vrijdag besteld. Iemand nog een kaartje voor de zaterdag voor haar over??????

Nu ga ik me klaarmaken. Heb Clootje beloofd te helpen met de laatste voorbereidingen.
Maison Van den Boer komt zo met de catering en .... er is nog een truck onderweg!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us