woensdag, juni 06, 2007

Stuiterwijn in Mechelen.



jaja het duurt effen, maar dan heb je ook wat.

Had ik al verteld dat:
* Rowwen Hèze afgelopen zaterdag in Mechelen speelde?
* het weer een feestje was?
* mamma's treinvrienden er ook bij waren?
* we de treinvrienden ontmoet hebben toen we naar Italië gingen skiën?
* één van deze jongens een Rowwen Hèze tshirt aan had en zodoende mamma een gesprek begon?
* deze jongens mamma vodka-redbull en cola-vieux voerde tijdens deze treinreis?
* Mamma dit absoluut niet wilde delen?
* ik na de ski-vakantie gemaild heb en Willem hier enthousiast op reageerden?
* mijn zusje er ook zaterdag bij was?
* ze allemaal de nodige biertjes hebben gedronken?
* ik geen bier maar witte wijn drink?
* de wijn niet te zuipen was, maar ik er wel van ging stuiteren?
* ik het JUMPEN bijna onder de knie had?
* dat het me nog steeds niet lukt?
* we na het concert nog bij Johnny zijn geweest? (www.cafédepaardenstal.nl ??)
* buurvrouw Linda dit x de bob was?
* buurvrouw Liesette de allerlekkerste eitjes bakt? (clootje liegt echt niet)
* het weer 4 uur was voor ik ging slapen?
* JE HIER DE FOTO'S KAN BEKIJKEN!?

O ja en wisten jullie al dat:
- Jeroen een nieuwe marathonwagen heeft?
- We wel 2 koetsen hebben kunnen inruilen?
- Pompom nog de hele week gebleven is?
- Pompom ook mee was naar KCS in Boxtel? (Firma Kelders, die koetsenbouwer)
- Dat King al een heel sociaal veulentje is?
_ dat hij helemaal niet zo schuw is?
- Dat zijn eerste tanden al doorkomen?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us