donderdag, april 19, 2007

Een Droemerig Rowwen Hèze Optreden.

Gelukkig heb ik er toch bij kunnen zijn.
Van een zondag in het zuiden ging het zondagmiddag over in een zondag in het noorden.
Rowwen Hèze speelde weer in de HMH. (Heineken Music Hall) In de middag was er nog een speciale fanmeeting.
Gezien een vriend in het bestuur zit van de stichting fanclub, was ik natuurlijk ook wel heel nieuwsgierig.
Gebroken van de nacht ervoor, ben ik eerlijk dat ik die druktemaker niet goed kon verdragen. (Jaja ... om het commentaar voor te zijn: IK WEET HET: ik kan ook wel eens druk zijn, maar nog lang niet zo erg)

Het 1e kippenvelmoment krijg ik bij het zien van de clip van Droemvlucht. De nieuwe singel van Rowwen Hèze. Kijk HIER en beleef het zelf. De clip is (op de hoorntjes van meneer Poels na) zooooo mooi en past helemaal bij het liedje

Mijn gedachten keren bij dit liedje toch altijd terug naar het huisje van Flew in Secondlife. Haar huisje is naar Droemvlucht vernoemd en heel wat keren heb ik mijn avond Secondlife daar afgesloten. Weet nog toen ik de stem van Jack de eerste keer in Secondlife hoorde ik net zo'n kippenvel kreeg.

Even terug naar de HMH. Kwam het door mijn vermoeidheid/griepgevoel of was het er zo koud in het begin?? Door dat eerste heb ik voor mij zelf niet optimaal kunnen genieten.
Kreeg het weer warm van alle knuffels en kusjes van mijn Rowwen Hèze-vriendjes en vriendinnetjes die ook aanwezig waren. Met z'n allen op de foto met het gekregen fanmeeting-t-shirt.
Het concert was zoals altijd geweldig.
Het 2e kippenvel moment kwam bij de opkomst van zangeres Nynke Laverman en we werden getrakteerd op een live-uitvoering van het nummer Droemvlucht.
Mijn 3e mierentietjesmoment (kippenvelmoment dus) kreeg ik bij de uitvoering van "eiland in de regen". Een soort schippermannenkoor (officieel Weespertrekvaartkoor)begeleide de band met dit liedje. (of was het andersom???)

Na de nodige Café Latte werden we rond de klok van 11 uur de HMH uit “gebasjoerd” en was het tijd om afscheid te nemen. De tocht naar het zuiden kon weer beginnen.

Geen foto's??? zal je denken?!
De batterij was leeg dus heb ik er maar een aantal. Via de RH site zijn die van Cor Daane te zien

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het was heeeeel leuk in de HMH... veel gezellige mensen!!
en lekker kunnen bijkletsen met iedereen!!

19 april, 2007 06:25  
Anonymous Anoniem said...

hmmmm waren ook lelijke mensen !!!

19 april, 2007 06:26  
Anonymous Anoniem said...

Grieperig..... arm schaap....
Ik hoorde dat je te diep in het bessenglaasje had gekeken!!??

19 april, 2007 06:47  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us