donderdag, oktober 05, 2006

Mp3



Volgende week is de kuurweek. Dan breng ik de week door in Spa, elke dag genietend van 3 sapjes, water en kruidenthee.
Verder is het daar puur relaxen.
Nu had ik me bedacht dat het wel lekker zou zijn als ik muziek mee kan nemen. Liefs op een mp3-speler.
Volgens mij heeft de hele wereld zo’n ding, behalve ik. Dus heb ik me deze week eens georiënteerd. Hoeveel geheugen ik zal nemen, batterijen of een accu, wil toch wel één met radio, enz. enz. Maar vooral heb ik me afgevraagd: koop ik een nieuwe of gun ik een afdankertje van Marktplaats een 2e leven. (Het schijnt dat veel mensen hun mp3 wegdoen om een Ipod aan te schaffen)
Want ga ik hem veel of weinig gebruiken na mijn kuurweek. Ik ga natuurlijk geen duur ding kopen om daarna in de kast te leggen.
Zodoende dat ik in mijn pauze in Heerlen van allerlei zaken bezoek en ook surf ik Marktplaats af . Neem contact op met mensen die zo’n dingetje weg doen.
Jeetje…Hebben de mensen van tegenwoordig geen communicatieve vaardigheden meer??

Mw. X: Hallo
Ikke: Goedemiddag, u spreekt met Esther Maas. Ik zie op internet dat u een MP3-speler te koop aanbied! Klopt dat?
Mw. X heel nors: Ja.
Ikke: Mag ik vragen of op de MP3-speler ook een radio zit?
Mw. X weer heel nors: Mevrouw, het is een MP3 speler.
Ikke: Ja die heb je tegenwoordig ook met ingebouwde radio. Vandaar mijn vraag.
Mw. X nog norser: Het is een MP3 speler, mevrouw!

Ik vond mezelf niet zo onduidelijk en was heel vriendelijk. Maar de mevrouw aan de andere kant was ‘not amused’.
Na een aantal van die telefoontjes heb ik het wel gehad
.
Misschien overdrijf ik wel een beetje. Door mijn ervaring aan de telefoon die ik in de loop der jaren heb opgedaan, denk ik misschien te professioneel.
Maar het stoort me toch: Mensen kunnen toch wel hun naam noemen als ze de telefoon opnemen!
Het zoeken heb ik opgegeven. Morgen ga ik een nieuwe kopen: het wordt de CREATIVE Zen Nano Plus 256 MB MP3-speler in het rood . Een leuk dingetje MET radio.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

succes met kuren. Rust lekker uit en geniet vooral ook van de mp3 spelertje... xxx

07 oktober, 2006 05:14  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us