zondag, september 17, 2006

Geweldig


We hebben hem nu een week in huis: de nieuwste cd van Rowwen Hèze: Rodus & Lucius.

Het was eventjes wennen. Maar na het bestuderen van de teksten en het album eens heel goed te beluisteren kan ik er nu optimaal van genieten. Ik kan wel in de mening van Irene meekomen maar na de show van afgelopen weekend in Eijsden ben ik helemaal om. Hoewel mijn avond niet leuk was begonnen en ik tussendoor nog naar een feestje ben gegaan, was ik toch nog redelijk op tijd voor het concert. Clootje (klik hier voor haar versie) en Carolien waren er al en het duurde even voordat ik van de ene kant naar de andere kant kon lopen. Gelukkig werd ik goed opgevangen door een beschermde medefan. Die zijn uiterste best deed mij te beschermen tegen de springende mensenmassa achter ons. Tijdens een rustig nummer zag ik mijn kans om opzoek te gaan naar de 2 meiden.
Vanaf de linkerzijde heb ik kunnen genieten van al het moois wat op de buhne plaatsvond en de heren ons ten gehore brachten. The magic is back. (ondanks een af en toe happerende techniek)Hoop dat ze dit zo volhouden.
Vooral het smurfen-stukje vond ik erg grappig.

Gezien mijn avond dus niet leuk was begonnen, bleek voor mij weer wat voor een impact Rowwen Hèze op mij heeft. Met een (ondersteunende) knuffel, dit keer van Clootje, heb ik op en top kunnen genieten. (ja ja ik ben een EMMU)

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

WE HEBBEN GEWONNEN.........
ES EN IK (LONNE) HEBBEN ALLEBEI EEN GESIGNEERDE CD GEWONNEN VAN RODUS EN LUCIUS... ZIE JE WEL DAT HET LOONT OM SAMEN 25 KEER DE PRIJSVRAAG OP TE STUREN.

21 september, 2006 23:01  
Blogger Jewel said...

Mafkees: ik ging voor de VIP kaarten hahahahaha... De bitterballen en de champagne.

25 september, 2006 00:49  
Anonymous Anoniem said...

Gadver, wie eet er nu bittere ballen. Btw ik wil ook wel een gsigneerde cd, wat voor prijsvraag was dat?

25 september, 2006 03:52  
Anonymous Anoniem said...

LD

27 september, 2006 05:30  
Anonymous Anoniem said...

LD? Wat is dat nu toch weer. Tot ziens in Zeeland.

27 september, 2006 06:02  
Anonymous Anoniem said...

limburgs dagblad!!!

07 oktober, 2006 05:22  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us