donderdag, september 14, 2006

De uitdaging

Het begon allemaal met een weddenschap tussen mijn zusje en mijn moeder.
En nu is de grote uitdaging begonnen.
20 kilo per persoon vóór 1 maart 2007.

Of ik er goed aan doe om het hier neer te zetten weet ik niet, maar ik moet het toch even kwijt. En wie weet is het toch een extra impuls.
Zeker omdat het de eerste keer sinds jaren is, dat ik weer gemotiveerd ben. Het gevoel heb: Ik ga ervoor. Een gevoel dat ik jaren niet heb gehad omdat ik mentaal nog heel wat op te ruimen had. Maar nu….
Ik ga het gewoon proberen, ik ga het gewoon DOEN!

Wat de beloning is??? Als slanke hinde hoop ik dan volgend jaar over de pistes in Italië te skiën. Gratis… want als die kilo’s eraf zijn, verliest mamma de uitdaging en betaalt zij de wintersport-vakantie

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

laat je niet door anderen vertellen dat je voor gek staat. Je kunt dit en het je lukken. En je zus lukt dat ook. Dames met power...

17 september, 2006 10:18  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Es,

FF de stand van zaken. Week 5 van Sonja Bakker begint maandag en er zijn nu al 7 kilo's af...

22 september, 2006 04:03  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben ook al 2 ons kwijt

03 oktober, 2006 01:23  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us