donderdag, september 14, 2006

Het leven gaat verder

Na mijn dipje kan ik nu weer aan leuke dingen denken.
Er staat me weer een tijd te wachten:
We beginnen a.s. vrijdag met een feestje waar ik aansluitend nog even het concert van Rowwen Hèze bij het Pisart-festival meepik

Zaterdag is de BBQ van de buurt. Dat wordt ook feesten.

Na 4 werkdagjes vertrek ik donderdagnamiddag naar Texel. Dit jaar niet om deel te nemen maar om te feesten.

Maandag, dinsdag en woensdag kan ik dan even bijkomen, zodat ik woensdagavond weer fris en fruitig naar Renesse kan vertrekken: Met nog 4 dames ga ik een lang weekend ZONDER mannen maar MET paarden de bosjes, duinen en stranden onveilig maken.

Na een weekje werken moet ik de zaterdag erna mee met de Wellerdag. Ach…de Efteling is natuurlijk best leuk. En zeker als ik mijn oude vriendin Esther onder mijn hoede krijg, wordt dat best gezellig.

Maandag 9 oktober vertrek ik samen met Esmee naar Spa. Een weekje totale rust. Geen man, geen kind en maar 3 sapjes ‘eten’ per dag. Niet te vergeten: elke dag een massage. Ja ja ook de klisma hoort erbij, maar dat stelt niet veel voor.
Klinkt voor vele niet leuk, maar het is zooooo heerlijk.

Na dat weekje nog een paar weekenden met verplichte nummers en ook niet te vergeten het weekend van de rekenkamer: dit jaar in Friesland (als het goed is).

2 weken later is alweer het grote Rowwen Hèze - slotconcert in America. En daar gaat Esje ZONDER man en helaas zonder kind naar toe.
Clootje heeft me uitgenodigd om bij haar en Erwin in het huisje te slapen.

Nu ik het zo na lees geef ik eerlijk toe: zo slecht heb ik het niet.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

je doet wel veel zonder man...
is dat wel zo verstandig?

14 september, 2006 22:58  
Blogger Jewel said...

ja hoor!

17 september, 2006 13:18  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us