maandag, september 11, 2006

Hoe is het met...

Van vanalles en nog wat probeer ik jullie hier op de hoogte te houden.
Nu krijg ik vaker de vraag hoe het met sommige mensen/dingen is afgelopen.
Vandaag deel 1:

Kyra
Free Image Hosting at
Weten jullie nog dat kleine Kyra is geboren? Ergens begin april.
Vorige week is Kyra eindelijk eens bij mamma Marah weggehaald. Het kleine ding heeft een paar dagen veilig, maar alleen, in de stal gestaan (zodat ze niet kon ontsnappen)
Nu staat ze met onze laatste aanwinst, Queenie, in de huiswei. Mamma Marah en tante Nouschka staan bij de buurvrouw in de wei. (Zo kan de uier van Marah op rust komen)
Free Image Hosting at Free Image Hosting at
Zoals jullie zien is de kleur van Kyra totaal veranderd. Van dat mooie bruin is niet veel meer over. Mocht Kyra besluiten totaal schimmel te worden, dan zullen we opzoek gaan naar een ander baasje. En anders blijft ze gewoon lekker bij ons.
Manlief roept wel dat ze de hamburgers in gaat, maar dat doet ie alleen maar om Lisette (Clootje’s ma) te pesten.

1 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Even for the record: Kyra is het enige paardje ooit dat een gevoelige snaar bij mijn moedertje heeft geraakt... Ze is namelijk verschrikkelijk bang voor paarden, maar Kyra wil ze wel aaien, hahaha!!

En ik denk dat ze Kyra zelfs liever zou kopen dan dat ze haar naar de "slager" laat gaan... Hahah!!

12 september, 2006 04:45  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us