maandag, september 05, 2005

Wat je van ver haalt....

Dit weekend zaten we (hoe kan het ook anders) voor een wedstrijd in Deurne. Zaterdag na de dressuur en vaardigheid ben ik heerlijk met Jorrith wezen "jatzen"(=rondtouren)Ons doel: bosbessen halen in America. Vorige week waren ze uitverkocht; deze week hadden we weer pech: de verkoop was gestopt, einde bosbessenseizoen. Potvernonde........
Dan maar effe koffie drinken bij Marlies. Ook zij kon me niet verder helpen met een adres waar ik bessen kon halen. Als troost voor mezelf en Jorrith ben ik maar naar Kronenberg gereden. Kijken of daar nog ambachtelijk ijs werd gemaakt. Gelukkig... Ik moest het ver halen maar het was heerlijk.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bij de ijsboerderij De Veldweide kwam ik nog meer lekkere dingetjes tegen. Da's niet goed voor zo'n lekkerbek als ik. Pure hazelnootpasta --> nog nooit gehad: dat MOET ik proeven. "Kijk dit is onze zelfgemaakte rijstepap". mmmmmm klinkt lekker... Wil ik wel proberen. En dan de peppadew's(sweet peppa's) wat goedkoop hier... errrugg lekker...Ja dan kan de zelfgemaakte bosvruchtenyoghurt niet uitblijven... en me dan afvragen hoe ik aan die kilootjes erbij kom??

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

de kilootjes komen er bij ons toch door het kijken eraan

05 september, 2005 23:15  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us