zondag, augustus 21, 2005

Rowwen Hèze in Vaals

Vanmiddag zijn we met een hele bups naar Vaals geweest.
Het optreden was geweldig. Wat een verschil in geluid. Ik was effe bang dat het geluid te hard zou zijn voor Jorrith, maar zijn oortjes konden het heel goed aan. Hij was wel erg moe, maar hij heeft genoten. Na afloop zijn we nog even foto's gaan maken en hebben we zijn shirt nieuws laten signeren. Dit keer met een watervaste stift. Zodat die handtekeningen er nooit meer af gaan. Mamma (oma) vond het "backstage" ook erg leuk. Zo poseerde ze(hoe genant het ook was) bij alle bandleden (die er nog waren dan). Ach ja.... drank maakt...
Ik mag niets zeggen...Vorige keer dat Rowwen Hèze in Vaals was....
Het zit in de family zullen we maar zeggen.
Samen met Ireen ga ik nu m'n best doen de foto's online te krijgen.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Update: Voor diegene die willen zien hoe het was: Kijk op: Jewels photographs Foto's zijn gemaakt door Claudia, Demi en mij.
Mijn dank is weer heel groot aan Irene.Die tot diep in de nacht deze site heeft gemaakt.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het ws inderdaad een geweldige dag! Vooral op het einde heb ik nog flink de slappe lach gekregen! Graag wil ik dit verhaal ff met jullie delen: Jorrith's coole actie deel 1!!!

We zijn na het optreden richting Backstage Entrance gegaan (deur stond open, geen security...) Jorrith zit met een doosje snoepjes op de trapjes, Tren komt naarbuiten om naar Sevenum te gaan, loopt eerst de verkeerde kant op en roept: "Ik heb geen tijd!" Wist hij veel dat die roadie zijn auto bij ons had neergezet, toen hij terug kwam toch maar even gezegd dat ie naar Jorrith moest kijken omdat dit de nieuwe generatie fans was.... En dat die kleine van 2 bijna alle liedjes mee kon zingen! Natuurlijk geloofde Tren dit niet, dus zeg ik: "Zeg maar een Auto Vleegtuug, dan maakt hij het wel af". Dus Tren zet zijn liedje in "Auto Vleegtuug..." Jorrith kijkt hem vervolgens aan zo van "Wat wil je eigenlijk van me?" Waarop ik natuurlijk een blik van Tren kree"g zo van Blonde muts hij kan het helemaal niet..... Mijn leuke truitje maakte veel goed waarschijnlijk!! Al met al een hele geslaagde actie van Claudia de Witzbeutel!! HAHA!!!

22 augustus, 2005 02:01  
Anonymous Anoniem said...

Maf kind. Kon ik me na Vaals(bierpresentatie) weer enigszins aan die kanten vertonen is dat nu weer helemaal verpest door jou en m'n moeder. hihi Witzbeutels

22 augustus, 2005 03:19  
Anonymous Anoniem said...

leuke foto...een sjakjas...

23 augustus, 2005 05:31  
Anonymous Anoniem said...

ehhh, grapjas

23 augustus, 2005 14:41  
Blogger Jewel said...

ooohhh ik dacht dat je de "jackjes" leuk vind.

23 augustus, 2005 15:55  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us