dinsdag, augustus 30, 2005

Vermoeiend weekend

We zijn weer in Zuidlimburg beland. En ik kan zeggen: Ik heb een leuk weekend gehad, maar wel suppppeeeerrr vermoeiend.
We waren dan ook met een heel team: Jeroen, Fabiënne, Patrick, Claudi, Carolien, Jorrith en ikke. Zondag kwamen daar Naomi en Demi nog bij.

Nou om een lang verhaal kort te maken: zie de foto's van Ysselsteyn
Op de space van Fabiënne, ons paardenmeisje, zijn nog meer mooie foto's te zien.
Zaterdagavond zijn Caro, Clootje en ik nog effekes naar Rowwen Hèze in Venray geweest. Jan was jarig. Na afloop mocht ik hem toch weer kussen. (en dat na Vaals ha ha ha)
Daar kwam ik nog een oude bekende tegen:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Robert! zo zat als een hoeletoeter...
En Eric. Jammergenoeg geen foto gemaakt omdat die belg stond te zwaaien dat ik de kleedkamer weer snel moest verlaten.
Als bij al een leuke avond en ook een leuk weekend tot zondagmiddag. Toen kreeg ik een telefoontje van m'n moeder: Pappa heeft een herseninfarct gehad. Na de ergste schrik, kan ik nu melden dat ie aan de betere hand is

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik begrijp niet dat hier niets staat over mijn heldhaftige optreden? Heb gewoon een paard vastgehouden.... En geborsteld....

01 september, 2005 00:10  
Anonymous Anoniem said...

Ik vond Robert altijd een heel aardige vent.
Wat erg van je vader , wij hopen dat hij snel hestellen mag.Wij wensen jullie heel veel sterkte!
Joute en Jellie.

01 september, 2005 04:55  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us