zaterdag, augustus 20, 2005

Scones

Ik had er de hele week al zin in. Vrijdag heb ik me er tijd voor gemaakt: scones. Ik zou en moest er gewoon 1 hebben.Na effe google-len had ik een aantal recepten gevonden. Maar ja, je bakt er niet 1 maar gelijk 8. Ze waren eetbaar en absoluut niet vies. Maar niet zo lekker als die van Heleen.

Dus Heleen (smeek smeek) wil jij dat recept van jou effe doormailen?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Het zat ons (claudia en mij) zowiezo niet mee. We wilde limoensorbet maken. Handig voor in onze Caipi's. Het mengsel was bewerkelijk om te maken en ook best lekker. Het wilde alleen niet hard worden in de ijsmachine. Na 4 uur proberen heb ik maar alles weggesodemieterd. De caipi smaakte toch niet. Volgende keer beter.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us