dinsdag, augustus 23, 2005

Allemoal onder de indruk in Mèstreech

Tis een drukke week, maar toch kon ik het zo regelen dat ik tussendoor nog effe met Liès, Caro en Jorrith naar het RH optreden in Maastricht mocht.
Om 16.30 werd ik bij Weller gehaald.en om 17.15 stonden we nog in de file in de Beatrixhaven. (Ik dacht effe slim te zijn. Maar ja de A2 was door een gebroken vrachtwagen ook een chaos)
Om 17.35 stonden we gelukkig op de markt. Voor een paar duizend studenten. Heel gauw hebben we nog effe van de RH mannen en hun muziek mogen genieten. Geweldig hoe het geluid over de maastrichtse markt klonk. En leuk hoe al die a.s. studenten meezongen en sprongen. Caro sprak met een man uit Rotterdam die op de markt aan het werk was. Die had nog nooit zoiets meegemaakt en was helemaal onder de indruk.
Jorrith was net zo onder de indruk maar vond het geluid een beetje hard.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Carolien was erg onder de indruk van het blauwe oog van Theo. Heeft een poging gedaan het vast te leggen, maar met dat *&^%$#! toestel van mij lukte dat niet echt.
Onderweg zijn we het niet eens geworden of het een ontsteking is of dat hij er een flinke knal op heeft gekregen.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja hoe Liès het vond staat hieronder.
En ikke????? Ik was ook errug onder de indruk ;)
Wilde zaterdag eigenlijk niet meegaan, maar begin nu te twijfelen.

4 Comments:

Blogger Jewel said...

Weet iemand hoe ik van die vervelende buitenlandse comments afkom?? Super irri. Denk je dat je een reactie hebt, zijn het van die enge engels reclames (lijkt wel)

23 augustus, 2005 16:01  
Anonymous Anoniem said...

Ik weet wat dat zijn dat is spam van de verschillende bedrijven veel questbooks hebben hier last van ik zal eens kijken hoe je hiervan af kunt komen.

Groetjes,

Jean

25 augustus, 2005 10:34  
Blogger Jewel said...

We zijn benieuwd. Ik klik ze in ieder geval niet open.

25 augustus, 2005 13:28  
Anonymous Anoniem said...

Dit zijn zogenaamde spambots die reclame/onzin op veel blog site's en questbooks zetten waar je zonder wachtwoord kunt reply'en.

Een voorlopige oplossing is om de anonymous account te disablen en iedereen via een blogger laten reply'en.

Ik hoop dat ik nog andere oplossingen voor je kan vinden, ik ben opzoek.

Gruss,

Jean

25 augustus, 2005 15:46  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us