woensdag, augustus 31, 2005

Nog 6 weken

Dan is het zover.
Dan ga ik er een weekje alleen tussenuit.
In dit huis:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ga ik een weekje "reinigen" door te vasten. De hele week leven op sapjes en verwent worden met massages, lymfedrainages, reiki, enz enz. Maar ook "oud zeer" opruimen door klisma's/meditatie enz enz (erg spannend allemaal)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Even een weekje tot mezelf komen.
En natuurlijk hoop ik dat ik ook een paar kilootjes kan scoren door af te vallen en dat ik de moed krijg een nieuw patroon te creeƫren om gezonder te gaan leven.

Ik verheug me enorm en ben al af het tellen: nog 41 dagen.
Er zijn nog plaatsen over. Iemand zin om mee te gaan?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

even tot jezelf komen.... dat is ook wel iets voor mij volgens mij ja.... alleen wil ik eigenlijk geen kilo's meer kwijtraken... maar eerder erbij... maar dat schijnt ook vreselijk moeilijk te zijn...

Peetje

31 augustus, 2005 03:34  
Anonymous Anoniem said...

niets voor mij....

31 augustus, 2005 12:54  
Anonymous Anoniem said...

heb inmiddels iets geboekt hoor, vlak bij jou in de buurt..... dus geef me je telefoonnummer ff, dan kom ik misschien nog wel ff bij je langs.... maandag tot en met woensdag ben ik in het prachtige limburg.....
Peetje

01 september, 2005 10:47  
Anonymous Anoniem said...

Als je het niet erg vindt, sla ik lekker over. Die klisma's......

Groetjes Astrid

05 september, 2005 11:59  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us