zondag, augustus 21, 2005

Nog 11 uurtjes

"Viva Kolonia" dendert nog na als ik het feestje verlaat. Het was leuk en gezellig. De wijn smaakte goed, maar toch heb ik m'n fiets gepakt en ben de berg afgerold.
Buurman Paul (woont 1 km verderop op het gehucht) viert feest om verschillende redenen. De leukste daaruit vind ik de geboorte van 2 veulentjes.
Maar 2.00 uur vind ik welletjes. Over 11 uurtjes komt hier een hele verzameling Rowwen Hèze fans bij elkaar. 11 grote mensen en 5 kleine mensen. Samen vertrekken we dan naar Vaals voor het fruhshopconcert. Geweldig om te zien hoe Naomi en Demi zich verheugen. Het Rowwen Hèze-virus zit er al goed in. Beetje limburgse cultuur hoort bij de opvoeding. Jorrith moet er vandaag ook aangeloven. Zo nu ga ik echt slapen... anders zijn het dadelijk nog maar 10 uurtjes.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel veel plezier allemaaldaar in Vaals,ik had er grag bij willen zijn.
Joute

21 augustus, 2005 01:24  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us