zaterdag, augustus 20, 2005

Zoveul...

Overdag heb ik zoveel verhaaltjes in m'n hoofd zitten waarvan ik denk: Dat is leuk voor m'n blogspotje; Dit wil ik ze laten weten; Dat is leuk om te laten zien.
Overal sleep ik m'n digi-foto-toestelletje mee naar toe. Maak overal foto's van en beloof mezelf plechtig dat ik er dat vanavond echt op ga zetten.
Maar ik was deze week niet echt mezelf. In het begin van de week flink ziek geweest. Toch gaan werken. Ben daardoor vaker wat vroeger naar bed gegaan. M'n hoofd helemaal "empty".
De verhaaltjes zitten er nog, maar ze komen er op dat moment niet uit.
Vandaar deze vroege zaterdagochtend. Maar helaas: gezien manlief naar een wedstrijd is, is mijn kleine man afhankelijk van mij. Uitgeslapen (werd tijd: tis ook alweer half 10) roept hij mij.... dussssssss....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us