dinsdag, augustus 16, 2005

Neerpelt

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vorige maand heb ik een beetje lopen klagen dat het niet meer "spettert" op de buhne van Rowwen Hèze. Nu lag ik afgelopen dagen ziek in bed en bedacht me dat ik ook zo "vrouws" genoeg moet zijn te melden wanneer er wel weer de "stimung" in zit. Tren sprong enthousiast heen en weer(sprong zelfs z'n micro omver), Jan gaf weer een one-man-show(met stoppeltjes (volgens mij)).
Maar eerlijk gezegd had ik niets anders verwacht na zo'n paar weekjes vakantie.
Het zag er in ieder geval goed uit. We hoorden wel wat vreemde geluidjes en moesten we het doen zonder filmpjes.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Er waren zelfs Caipirinha's verkrijgbaar.....met cointreau, maar smaakten zeker naar ... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (thanks Robjuhhh, volgende keer trakteer ik) Dubbel genieten dus daar in Neerpelt.

O ja.... en deze belgische oma heeft ook genoten:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dit menske heeft me toch staan swingen, geweldig om naar te kijken

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

In het gastenboek van de RH-site zeiken een paar belgen over dronken-biergooiende nederlanders.....heb jij daar wat van gemerkt? Ik vond het juist erg rustig daar...belgen zijn mietjes!

17 augustus, 2005 04:44  
Anonymous Anoniem said...

ik heb er maar 1tje gezien, maar daar kon ik nog wel om lachen. Zeker toen die naar die "Idol-zanger" riep dat ie inderdaad een einde aan z'n show mocht maken. Toen draaide een stel bozen groupies hun hoofd om.... en ik stond daar toevallig naast.

18 augustus, 2005 01:53  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us