vrijdag, augustus 05, 2005

Terug van thuis

Meestal wil ik in de vakantie heel veel doen, maar dit jaar is van de helft niets gekomen. Zoveel stond er op mijn programma of gooide m'n man de plannetjes door elkaar.
We zijn zojuist terug gekomen uit Renesse. Hebben een paar nachtjes bij m'n ouders gelogeerd.Renesse is mijn 2e thuis. Kom daar al mijn hele leven en geloof zelfs dat ik er verwekt ben.
We hebben gebbqd, gewandeld, geshopt en lekker geluierd.2 dagen Renesse voelt als een week. En de zeelucht "lucht" op.
Opa en oma waren blij dat ze hun kleine man zagen.En Jorrith was heel blij met het kado wat hij kreeg van opa Ben.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stond samen met Brit "onder opa's paraplu"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hebben we gekeken naar een prachtige regenboog, in de speeltuin gespeeld en van het strand genoten:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Natuurlijk moest ik ook nog eventjes romantisch doen met mijn man ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maar aangezien we het 4 span moeten gaan trainen, zijn we wat eerder terug gekomen (ook vanwege het slechte weer).(27-28 augustus hebben we een wedstrijd in Ysselsteijn) Nu gaan we de vrachtwagen en sleurhut weer inpakken voor onze volgende trip.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us