donderdag, augustus 29, 2013

"Verkering"

Romantische hand in hand

Met een lekker flesje wijn picknicken in het zonnetje in het veld.

Vrijen langs de waterkant.

Heerlijk uiteten.

Een cocktail drinken op het terras.

Samen op vakantie naar een warm land.

Samen wandelen langs het strand.

Uitslapen in een mooi hotelletje waar het ontbijt op bed wordt geserveerd.

 

’s Nacht veilig in 2 sterke armen slapen.

Overal kusjes geven en krijgen.

Lekker samen koken in de keuken.

’s Avonds op de bank met een goed boek of kijkend naar een leuke film

Genieten van elkaars aanwezigheid.


Allemaal mooie dromen maar geen van alle werkelijkheid.

 

Voor de zoveelste keer is me ter ore gekomen dat ik een relatie heb. 

Heel leuk natuurlijk. Maar ik weet niet met wie en weet van niets.

 

Weet jij wie mijn "vriend" is???

Laat het mij dan ook even weten… 

Want naar mijn weten ben ik nog steeds SINGLE!

(En er moet heel wat gebeuren om dit te veranderen)

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us