vrijdag, januari 28, 2011

Keuzes

Het leven bestaat uit keuzes maken.
Dat weet iedereen.
De ene vindt dat makkelijk en voor de andere is het heel moeilijk.
Je kan leren om op je gevoel te vertrouwen dat een keuze goed is of niet.
Bij twijfel blijf je er tussenin hangen en voor je het weet ben je de hamburger.
Nu is de hamburger wel het lekkerste gedeelte van een broodje hamburger, maar toch...

Ik val onder de categorie: moeilijk keuzes maken.
Heb ik altijd al gehad. Vroeger in onze vriendinnengroep waren Hup en ik diegene met zo’n ingebeeld bordje waarop stond:“IK HEB GEEN MENING!”

Nu is het feit dat ik geen mening heb, wel een heel stuk veranderd.
Inmiddels durf ik mijn vrouwtje wel te staan.
Maar keuzes maken… Het blijft moeilijk. Zeker na de zoveelste keer dat ik me gekwetst voel.

Dus laat ik mijn emotie en verstand een paar dagen ruzie maken in de hoop dat mijn gevoel mij een antwoord geeft.
Eigenlijk weet ik het en voel ik het al… maar is het een kwestie van wennen aan het idee.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us