woensdag, januari 12, 2011

Hoogtevrees

Jorrith heeft een vriendje hier voor te spelen.
Eerst gaan we natuurlijk samen lunchen. Tomatensoep willen de kleine grote mannen.
Tijdens het eten krijg ik uitgebreid te horen hoe kinderen worden gemaakt en hoe ze geboren worden. Het schijnt dat de pappa en mamma zich een kusje geven en dan gaat er een soort kikkervisje groeien in de buik van de moeder en dat wordt het kindje wat geboren gaat worden.
Ik besluit ze te gaan uitvragen wie zij later gaan kussen. "blehhhhh KUSSEN?" klinkt het in koor.
"ja", zeg ik: "om kinderen mee te krijgen!".
Dan vliegen de meisjesnamen over tafel. Meisje X is een "lief poppetje" Meisje Y is ergggg knap en Meisje Q.. nee die is niet leuk. Zo vliegen de opmerkingen in het rond.
Dan opeens zegt het vriendje: Weet je Esther: ik denk dat mijn plasser hoogtevrees heeft.
Ik schiet in de lach en kom de eerste 2 minuten niet meer bij.
Wat een wijsneuzen die jongetjes!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us