woensdag, januari 12, 2011

Uitstraling

Een paar dagen geleden rommelden Jorrith en ik wat in huis. De tv stond aan en er verscheen een filmpje van Plop. Je weet wel: die kabouter.
Het was een clipje over dansen en speelde zich af op een feest in de stad. Een harmonie (op z'n Hollands een fanfare) in beeld met van die marjorettes voorop. Jorrith laat zijn speelgoed liggen en gaat voor de tv staan.
"Hééééé is dat niet Nicolette???" roept hij.
Heel geïnteresseerd gaat hij nog dichter tegen het scherm aan staan. Vanuit de keuken vraag ik tussen de bedrijven door: "WIE?" en waarschuw hem dat hij niet zo dicht bij de tv mag gaan staan.
"Nicolette van RTL4!!"
Jaa enn... denk ik bij mezelf en ga weer verder.
Even later een kreet door de kamer: "Jaaaaaaa het is haar. Het is Nicolette van Dam... ik weet het zeker... want niemand heeft zo'n uitstraling als haar!!!!"
Alsdus mijn 8 !!!!!! jarige man met een grote smile op zijn gezicht.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us