vrijdag, januari 08, 2010

We starten een nieuw jaar in Winterwonderland


Ik vind het heeeeeerlijk!
Wat ziet de wereld er toch mooi wit winters uit.
De slee komt goed van pas. Jammer dat we tussen de bedrijven door moeten gaan werken.
De paardjes zijn blij dat ze op stal mogen staan. Met z’n alle dichtbij elkaar zorgt ervoor dat het lekker aangenaam warm in de stal is.
De nadelen dat ik nu echt moet lopen naar kantoor en het niet prettig is om op gladde wegen te rijden accepteer ik.
Ook dat we ons slaappartijtje bij Mo moeten afzeggen en dus het optreden van Rowwen Hèze in Paradiso moeten missen, neem ik voor lief.
Over een maand is het bandje in de Schouwburg. Op de dag van mijn verjaardag!!!! Ik zie het als een cadeautje en geniet er nu al van.

(zoom even in op de oorwarmers van Lonne ... lol)

Vanochtend reed ik de Nijswillerberg op. De bomen wit bevroren; op de radio Blof. De klanken van Blof zorgde voor een warm gevoel. Automatisch denk ik dan aan het Zeeuwse strand en land. En CAS natuurlijk.
CAS staat dit jaar weer op de planning samen met Bavaria Open Air (als dat programma net zo goed is als afgelopen jaar en het te combineren is met de wedstrijden).


Van Nancy hoorde ik dat het gisteren nog geen 300 nachtjes slapen is tot het Jubileum Slotconcert van Rowwen Hèze. De huisjes in Loohorst allemaal zijn verhuurd. Het klinkt nog lang maar de tijd vliegt.
Niet te vergeten de diverse wedstrijden die ook dit jaar weer op de agenda staan.
We beginnen zelf in Heukelom. Gaan (als het goed is) met Roel en Yvonne mee naar Horst. Alleen het stappen in Horst is al een feestje.
Allemaal leuke dingen! En ja… Ik verheug me op een heel jaar 2010!

4 Comments:

Blogger Naomi said...

Mooi geschreven Esther!
En wat een super leuke oorwarmers van Ilona, haha geweldig!

tot snel!
x

11 januari, 2010 06:37  
Anonymous Anoniem said...

Het was weer een onvergetelijke dag!!!!!

kus....

12 januari, 2010 03:16  
Anonymous Anoniem said...

Moest Ilona poepen? Ze zit, en kijkt zo moeilijk...

13 januari, 2010 23:15  
Anonymous Anoniem said...

Of is ze een geweldige scheet aan het laten...Zo kijkt ze althans wel...

14 januari, 2010 11:24  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us