vrijdag, december 25, 2009

Kerstgroet van Team Maas



Vanaf deze plek wensen wij al onze familie, vrienden en bekenden een vrolijk kerstfeest.

Dit jaar gaan er geen kaartjes op de post maar een (voor sommige onpersoonlijke) blog of mail.

Niet dat ik beroerd ben om kaartjes te sturen. Ik vind het altijd leuk om wat te maken.
Dit jaar heb ik besloten het geld van de kaarten aan een goed doel te geven.
De dochter van mijn collega gaat voor 3 maanden naar Nepal. Ze gaat daar oefentherapie geven aan gehandicapte kinderen. Tevens hun familie tips geven en leren om het leven wat makkelijker te maken.
Het geld is niet voor haar reis te sponsoren maar met het geld wat ze ophaalt gaat ze daar iets speciaals voor de mensen doen.
Het geld gaat dus in 1 rechte lijn naar mensen die het nodig hebben.

Dus breng ik jullie hier via de hyves, de blogspot en de mail de kerstgroeten over van "the whole family".

HO HO HO.... Merry Xmas!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us