dinsdag, december 08, 2009

Wist-je-datjes


Ik lig weer eens achter met blogje vullen. Tijd voor een inhaalverhaal.

Wist je dat….

…Mijn zusje Lonne verhuist is!?
…Ik mijn zusje toch wel een beetje mis nu ze in Ubachsberg woont?
…De mooie woonboerderij waar ze tijdelijk woont, het waard is om er 10 minuten naar toe te rijden?
…We in de zomer daar misschien kunnen chillen aan het zwembad?
…Ik een beetje (gezond) jaloers ben op mijn zusje (en haar collega’s)?
…Het hele team vd dokterspraktijk bij DE Jamie Oliver in London heeft gegeten?
…Het hun wel gegund is?
…Er via opa Jan een puppy over ons erf rond huppelt?
…Jorrith de puppy in eerste instantie Jordi had genoemd?
….Opa Jan Jorrith de opdracht gaf de puppy goed te verzorgen?
…Je dit niet tegen een 6/7 jarige moet zeggen?
…In huize Maas een gezinsuitbreiding heeft plaatsgevonden?
…we de puppy maar gehouden hebben? (zouden hem eerst op marktplaats zetten)
…de puppy de naam Joyke heeft gekregen.
…(ik laatst een hele leuke hondennaam heb gehoord maar deze dus echt niet meer weet)

...Jorrith het paardrijden heel leuk vind en heel graag op Loes(een van de pony’s van Roel en Yvonne) wilt gaan rijden.
… Jorrith er zelf helemaal van overtuigd is dat “hij dat wel eventjes gaat doen!”?
…Jorrith samen met zijn pappa Sinterklaas heeft rondgereden in het dorp?
…Jorrith heel trots was dat hij dit kon doen voor Sinterklaas
…Jorrith afgelopen zondag(6 december) 7 jaar! is geworden!!?
…Jorrith heel veel cadeautjes heeft gekregen en nu niet meer weet wat hij aan de kerstman moet vragen?
…Buurmeisje Demi mij super heeft geholpen met het voorbereiden van al het lekkers voor …het verjaardagsfeestje?
…Door al dat lekkers ik nog meer moet bewegen?
…Ik weer met zumba ben begonnen?
…ik op de zumba-les word aangespoord door een grote vrolijke “black men” en hierdoor met veel plezier doe(moet)meespringen?
…Ik samen met buurvrouw Linda en de buurmeisjes elke maandag een dik uur sta te springen op zumbamuziek?
… Ik me aan geen enkel dieet kan houden omdat er telkens leuke en lekkere dingen op mijn pad komen?

…Ik van het leven blijf genieten?
… Ik ook op donderdag dus ook maar mee ben gaan ‘zumba-en” hier in de fitnesszaal op kantoor?
…Mijn tablettenkuur voor mijn trombose is afgelopen?
…Ik de anti-romantische-sexy steunkous waarschijnlijk 2 jaar moet dragen?(ipv 1 jaar)
…Ik me daar maar bij heb neergelegd?
...…Ik toch nog een jaar hersteltijd nodig heb om de oude te worden?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ehh. good thoughts ))

14 december, 2009 03:44  
Anonymous Anoniem said...

Je zusje denkt altijd aan je...

Hoe ver je bent, heeft met afstand niks te maken. Hoogstens met de tijd... (Blof)

15 december, 2009 07:42  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us