maandag, november 16, 2009

Van Rowwen Heze- tot pakjesfiets


Alsof ik in de zomer Sinterklaasinkopen doe. Mijn winterjas is veel te warm. Mijn sjaal kriebelt om mijn nek. Samen met mijn collega Sandra loop ik als een shopaholic door de stad. Ik ben dol op "schnepjes"(koopjes). Bij de prijzenmepper(outlet van Kruitvat) zijn we dan ook goed geslaagd. Mijn fietstassen waren helemaal gevuld. Zo fiets je nog in America.... en zo fiets je weer door de stad.


Om in de ban van de Sint te komen, eten we 's avonds een monatoetje met pepernoot.
Maken we een tekening voor in de Sint en zetten we de schoenen klaar.
Wat een leuke tijd. Misschien het laatste jaar dat hij nog in de Sint geloofd.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Geweldig om te zien hoe goed die fietsjes toch wel niet van pas kunnen komen het gehele jaar door!! Van America tot..... vul maar in, die van mij gaat straks mooi met de camper mee hoor, dus wie weet waar mijn fietsje allemaal nog gaat fietsen!! enne wat de sint betreft, vergeet die leuke kleine tasjes niet te gebruiken he, vind ie vast geweldig!!
Liefs Peetje

17 november, 2009 02:09  
Blogger Jewel said...

die tasjes!!!!! daar zitten de tekening voor de sint in ENNNNN... paardensnoepjes voor Americo!!! Heel stiekum doe ik ze hergebruiken. hihihi

17 november, 2009 23:40  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us