vrijdag, november 13, 2009

Omkopen


Bijna is het zover. Nog een week en dan mag onze kleine man op voor zijn zwemdiploma B. Voor pappa is het dan goed geweest. Hou maar op met die zwemlessen.
Zelf ben ik voorstander van diploma C. "Dan pas zijn ze zwemveilig" kreeg ik te horen.
Buiten dat vind ik het gewoon beter voor hem. Zwemmen is helemaal niet slecht voor Jorrith. Het is goed voor zijn motoriek en zijn gehele ontwikkeling.
Jorrith die weet het zo net nog niet. Ook voor hem hoeft zwemdiploma C niet zo. "Dan moet je heel veel borstcrowl doen, mamma en daar ben ik niet goed in". Alles is te leren is mijn antwoord terug. En ook: "dan kan je opa Jan zwemmen leren, als je C hebt. Want opa kan nu niet zwemmen!"

Op zijn verlanglijstje staat een MP4 speler hoog bovenaan. Hij is dol op muziek. Carnavals muziek voornamelijk. Dat horen we hier het hele jaar door. Maar ook Rowwen Hèze(iemand moet die cd's toch draaien), Blof en Guus komen aan bod.

MP4 is natuurlijk wel een "groot" duur kado voor sinterklaas.
Dus heb ik een deal gemaakt. Als ie diploma B haalt en beloofd die paar maanden voor het C te zwemmen, krijgt hij de MP4 voor zijn afzwemmen.
Aarzelend en boos stemde hij hier toch mee in.
Nu moet ik kijken waar ik zo'n ding vandaan haal.
Iemand een tip welke goed en redelijk in prijs is??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us