woensdag, juli 29, 2009

Blijkbaar is het niet geoorloofd van het leven te genieten nadat je een rot perioden in je leven hebt gehad. Nooit geweten ook dat van hoger hand opeens interesse word getoond in mijn privé leven. Tevens dacht ik dat mensen om mij heen positieve interesse in mij toonden. Maar helaas, ben ik erachter gekomen dat dit een illusie is. Het zullen heus niet alle menssen zijn. Ik zal niet krijg te horen wie het slecht met mij voor heeft. Dus heb ik een aantal mensen van Hyves verwijderd omdat ik er achter ben gekomen hoe gevaarlijk Hyves/bloggen kan zijn.

Blijkbaar moet ik hier vermelden hoe rot ik me voel. Dat ik nog steeds de dood in mijn hoofd heb. Dat ik er niets aan kan doen om dit gevoel helemaal los te laten. Willen jullie nu echt weten dat ik kortademig ben, daardoor ga hyperventileren, mijn hart op hol slaat van de stress en ik vaker het gevoel heb dat ik dood ga??
Ik probeer mijn leven juist weer op te pakken, ontspanning op te zoeken en leuke dingen te doen. Ik doe mijn best om weer de oude Esther te worden.
Geloof me: dat lukt helaas niet als je alleen maar in bed blijft liggen of thuis blijft rondhangen.
De afgelopen 9 jaar heb ik geleerd positief in het leven te staan. Jullie hebben de positieve spreukjes en lessen hier al eens kunnen lezen.
Het doet me dan ook pijn voor mijn vaste lezers, die het wel goed moet mij voor hebben, dat ik mijn blog niet zo kan vullen zoals ik dat wil. Open en eerlijk, zoals ik ben. Blijkbaar zijn er mensen die er op uit zijn om mij een(trombose-) poot uit te trekken. ;)
Ik ben open mens, wil geen schildje om me heen creëren door me anders voor te doen dat wie ik ben. Door wat er nu gebeurd is, moet ik wel leren me af te sluiten om mezelf te beschermen tegen het negatieve om me heen.
Ik wil niemand teleurstellen, kwaad maken of pijn doen. Ik veroordeel en label mensen niet. Probeer altijd het positieve in de medemens te zien.
Op dit moment is dat gevoel van mij afgenomen en geloof me: dat doet mij pijn!

1 Comments:

Blogger Naomi said...

Super moooi geschreven Es!

Kus.

30 juli, 2009 16:12  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us