donderdag, juli 16, 2009

Champions in je oren

Deze week hebben wij campeerders. Familie van Rhoon had na de wedstrijd van Heijenrath geen zin om terug te gaan, dus verblijven ze nog een weekje hier met de paarden.
Nu moest Joost zijn hechtingen eruit laten halen en Ad had nog oorpijn.
Gelukkig heeft Esje een medisch-geleerd zusje bij de hand die die draadjes in de arm wel even kon verwijderen en die oren kan wassen.(Lees: uitspuiten)
Heel interessant mocht ik met het lampje in de oren van Jorrith kijken. Jorrith wilde natuurlijk ook kijken.... in mijn oren.
Ik kreeg direct commentaar: "Mamma heeft wel wat in de oren!"
Na een grondig onderzoek bleek dat in 1 oor zich flink wat verzameld had. Uitspuiten dan maar!
3 x een volle spuit was nodig om mijn oren weer in orde te maken. Joost grapte dat er championnen uit kwamen en dat kon ik horen! Ik hoorde ineens NOG beter!

Iedereen (nouja...bijna iedereen: alleen Jeroen niet) werd in de oren gekeken en wat bleek: IK BEN DE ENIGE DE MET OORTIPJES DE OREN SCHOONMAAKT.(of is het vuilmaakt???)
Wist ik veel dat je daarmee alles naar achteren duwt. Ik dacht juist dat ik het daarmee schoonmaakte.
Weer wat geleerd, zullen we maar zeggen.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us